"Whatever your hands find to do, verily do it with all your might" Ecclesiastes 9-10

Friday, August 19, 2011

IN HOMMAGE...

A young, talended, Dutch quilter friend,
suddenly passed away,
last August 4th, while on vacations
with her beloved family.
....
I still cannot believe the news,
and I'm in deep thoughts with her,
as well as with her dear husband and 2 young sons.
....

Marieke, vriendje,
Samen, hadden wij zo'n plezier onze klosjes te maken,
en je had nog zoveel projekten!
Ik zal nooit naar mijn klosjes kijken, zonder een
speciale gedacht voor jou.
Vandaag, zal ik enigen maken,
in jouw eer.
Rust in vrede, schatje.

.... 

Note :
In case you'd like to write a comment,
please link directly to Marieke's blog.
Thanks.

5 comments:

  1. Ja wat een vreselijk nieuws hé? Zomaar van het ene op het andere moment wordt iemand weggerukt uit een gezin. Een moeder van 2 jonge kinderen... onvoorstelbaar.
    Dit is een mooi gebaar van je Nadine.
    liefs, Jolanda

    ReplyDelete
  2. Nadine, we have been talking and not being able to talk about it all day, you and I, and I still cannot believe it. I agree with you, Our Klosjes will always have a piece of Marieke in them. I will spend some time quilting mine tonight-- thanks for the idea.

    ReplyDelete
  3. Hoe erg, zo jong! Wat een verdriet voor allen die achter blijven ....

    ReplyDelete
  4. Daar word je stil van,niet te begrijpen.
    Mooi van je deze dankwoorden.Ik volgde ook haar klosjes.

    ReplyDelete
  5. Hallo Nadine,
    Ik ben een vriendin van Marieke en las jouw blog vandaag. Helaas heb ik destijds Marieke's quilt blog niet gevolgd, maar heb ik toch nog veel kunnen lezen. Ze was een ontzettende lieverd en ze kon ontzettend leuk schrijven, een groot gemis..
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete

Thanks a bunch for your comments, they just make my day !